Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Ännu en dag på jobbet

Av Robert Roim - 16 februari 2012 19:21

Ja då har man fåt gått till baka på ordinarie bil. Så de vart en dag med kontors papper, skapligt tunga kärl så de käns i kroppen att de är nästan en vecka sen sist. Villken skilnad de kan vara på kolegor, Har varit med Olle i tre dar, han är en het levrad person med ett högt tempo. Men de han ju sin andledningar, bara ett exempel är ju de att skulle han ta de lika lugnt som jag och Marcus, skulle han få jobba över hela hlegen typ. Sen har han haft otur med sina kolegor, Har han tur nu så får han en ny till veckan som förhoppningsvis stannar längre än två månader. Sen min kolega  Marcus är en lungare persson som inte tappar fattningen lika lätt, men så har vi en lugnare kör schema med som gör att man inte behöver stressa. För våran körning är mer human. 



Var och hämtade ut mina nya kläder i dag väntat över en vecka på dom, tro ni då allt är ok??

Nä inte diräkt, För de första var de ingen logga på kläderna eller mitt namn. Sen så märkte jag att Jackan inte kommer att funka, för att fickorna är för grunda. Så mina jobb nycklar kommer att ramla ut, hur skulle de se ut ?

Så bara in på Backmarks för en reklamation.

Men så här ser dom ut nu i alla fal --->


                                                                          

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Roim - 22 februari 2012 17:53

Ja då är de snart fredag. Igår såg jag trorr asfalt, kunde tro våren var på ingång. Men i dag var de kallare när jag kom på jobbet. Så hade de gått cirka en till två timmar så börjar de snöa. Så undra hur mårgon dagen ser ut. Äntligen har hyres ...

Av Robert Roim - 21 februari 2012 19:27


Nu är man hem kommen från åtta timmar på jobbet, sen hämtat min aff'ärs bekant, och åkt tillbaka till jobbet för att skruva på Sivan. Så nu har Siva fått bättre syn (extra ljus)      Nu är kudden inte långt bort. En sista dag med Olle i morgo...

Av Robert Roim - 20 februari 2012 19:00


Nu är tanten inne i vecka 33. Tycker tiden har gåt fort sen du vart gravid, nu var vi väntat 33 veckor. Känns länge kvar än men har vi tur så går veckorna av barafarten. För att se hur magen växer och att känna sparkarna fårn vårt barn är något så of...

Av Robert Roim - 20 februari 2012 18:33

Ja där var dom där tre dagarna hemma med tanten. En underbar helg tillsammas tyckte nys jag kom hem, så sitter man här hos mor och far. Men de är bara två månader tills vi är en familj som bor tillsammans.    Ja denna dag vart som förra måndagen ...

Av Robert Roim - 19 februari 2012 19:02

    Naglar på bilden är en tjej kompis som hon nyligen gjort på.     Hej de är inte så att ni kan behöver fina naglar ? Till fest eller vardag ? Sambon min har gjort nagel förlängning med gelé ett tag nu, och nu vill hon få några kunder så h...

Presentation

Roims liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards